Sådan betaler I ydelser til tiden

Vi ønsker at kunne tilbyde vores kunder de bedste priser. Derfor har vi blandt andet fokus på at holde vores ad­mi­ni­stra­tions­om­kost­nin­ger så lave som muligt. Læs her, hvordan I kan være med til at holde omkostningerne nede, ved at betale jeres ydelser til tiden - og altså hverken for tidligt eller for sent.

Foto: AdobeStock

Betal til tiden - hverken for tidligt eller for sent

At betale låneydelser til tiden vil sige, at beløbet står på vores bankkonto på valørdatoen, som er den dato, hvor vi skal have modtaget jeres betaling. Betalingen skal hverken indsættes før eller efter, da både for tidlige og for sene betalinger øger vores administration.

For at imødekomme vores kunders ønsker, har vi introduceret tidlig advisering af betalinger. Vi oplever desværre, at den tidlige advisering har resulteret i, at vores kunder betaler deres ydelser længe før valør - hovedparten af vores kunder sender deres ydelser på lån til advisering og betaling elektronisk eller via Be­ta­lings­ser­vi­ce helt op til 4-5 uger før valør. Og det er om­kost­nings­kræ­ven­de for os, da ind­be­ta­lin­ger­ne så ikke svarer til vores for­plig­ti­gel­ser på ka­pi­tal­mar­ke­der­ne.

Lav separate overførsler af låneydelser

Vi håndterer mange indbetalinger hver termin. For at sikre, at vi registrerer betalingerne korrekt - og at betalingerne er sket rettidigt - skal I overføre låneydelser enkeltvist med oplysning om lånenummer som reference samt låntagers navn og CVR-nr.

Tak for hjælpen med at sikre en smidig håndtering af indbetalinger hos både jer og os.

Kontakt os

Vil du høre mere om jeres muligheder for at finansiere lokale projekter eller investeringer, er du velkommen til at kontakte vores kundeafdeling.

Vores telefoner er åbne

Mandag til torsdag
09:00 – 16:00
Fredag
09:00 – 14:00